About کابینت های گلاس

Wiki Article

– مراقبت از آن نسبت به دیگر کابینت های چوبی و کلاسیک آسان تر می باشد.

با توجه به آن که نوسانات بازار بسیار است و قیمت‌ها دائما در حال تغییر هستند، نمی‌توان قیمت دقیق هر کدام از کابینت‌ها را بیان کرد، بنابراین سایر کابینت‌ها را با قیمت کابینت آشپزخانه ام‌دی‌اف می‌سنجیم.

بازسازی کابینت آشپزخانه، اگر چه ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما بدون شک، روحیه و انرژی مضاعفی را به شما و اعضای خانواده‌تان خواهد بخشید. در بسیاری موارد که کیفیت یونیت کابینت بالا است، با تغییر برخی آیتم‌ها، می‌توان کابینت‌های آشپزخانه را بازسازی کرد و شاید نیاز نباشد کل کابینت‌ها را بیرون بیاورید و دوباره از نو آشپزخانه را کابینت کنید.

بخش تزئینی کابینت ممبران را می توان نمای ویترین آن نام برد. در واقع ویترین ها کابینت هایی با درب های شیشه ای هستند که می توان داخل آن را با وسایل تزئینی پر کرد.

این طرح از کابینت‌های مدرن آشپزخانه دارای مزایای بی‌شماری هستند از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی مدرن، دستگیره‌های زیبا و همچنین ترکیب رنگ منحصر به فرد با سایر المان‌های آشپزخانه اشاره کرد.

این کابینت‌ها، به خصوص در کشورهایی که جنگل زیاد دارند، بسیار متنوع و موردپسند اکثر افراد هستند.

استفاده ازین برچسب‌های کابینت، برای افرادی که مستاجر هستند و یا به طور موقت در خانه‌ای اسکان می‌کنند، یک گزینه‌ی عالی است. زیرا با کم‌ترین قیمت، فضای آشپزخانه را به سبک و طرح دلخواه‌تان در خواهد آورد.

استفاده از کابینت‌، تاریخچه‌ای دور و دراز در زندگی بشر دارد. محفظه‌های گنجه‌مانند، که از چوب طبیعی ساخته می‌شدند و با طراحی‌های زیبا، جذاب و خواستنی‌تر هم می‌شدند، از قدیمی‌ترین اشکال کابینت در ایران بوده‌اند. اما کابینت، به این شکلی که امروزه با آن آشنا هستیم، از اوایل قرن بیستم در اروپا متداول شد و به همه‌ی جای دنیای سرایت کرد.

این نقش و نگارها یک نمونه‌ی زیبا از کابینت‌های طرح کلاسیک به شمار می‌روند.

کابینت ممبران ، که نام دیگر آن کابینت وکیوم است، از ام‌دی‌اف با روکش پی‌وی‌سی ساخته شده است.

همانطور که در شکل می‌بینید، جزئیات بسیار زیادی در این مدل از کابینت آشپزخانه دیده می‌شوند از جمله دستگیره‌های طلایی رنگ، سنگ روی کابینت مشکی رنگ، نقش و نگارهایی بسیار ظریف و منحصر به فرد.

– استفاده از پرس وکیوم روکش های محافظتی را به خوبی به آن وصل می کند.

به همین دلیل بسیاری افراد تمایل دارند که به آشپزخانه‌ی خود جلوه‌ای تازه ببخشند.

تصویر بالا، نمای نزدیکی از یک مدل متفاوت از کابینت‌های چوبی آشپزخانه است. همانطور که در تصویر مشخص است، تنها کابینت آشپزخانه با جزیره یک قسمت از کابینت‌ها چوبی ساخته شده است و باقی به رنگ سفید هستند.

Report this wiki page